تبلیغات
 
 
تاریخ و ساعت
 
25 شهریور 1398 
 
 
به پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان همدان خوش آمدید. روابط عمومی فرمانداری شهرستان همدان. شماره سامانه پيام كوتاه فرمانداري شهرستان همدان 30006399 مي باشد.

(GMT) / (Tehran) 

 

 
 »  اخبار  »  اخبار فرمانداري  »  فرماندار همدان :
  • سامانه 137 ضمن بهبود فرايند هاي کاري مديريت شهري، در افزايش اعتماد و رضايتمندي مردم از شهرداري نيز بسيار کارآمد است.
  • فرماندار همدان :

    سامانه 137 ضمن بهبود فرايند هاي کاري مديريت شهري، در افزايش اعتماد و رضايتمندي مردم از شهرداري نيز بسيار کارآمد است.

    فرماندار همدان از مرکز جامع مديريت شهري سامانه  137 شهرداري بازديد کرد و گفت : شهرداري همدان در سالهاي اخير با وجود بسياري از محدوديتها در جهت افزايش رضايتمندي مردم گامهاي مهمي برداشته که تا حدودي هم موفق بوده است.

    حسين افشاري ضمن قدرداني از راه اندازي مرکز جامع مديريت شهري سامانه  137 شهرداري همدان افزود : دستور رياست محترم جمهور مبني بر راه اندازي ميز خدمت بصورت فيزيکي و الکترونيکي نيز در جهت تسهيل در دسترسي و بهبود خدمات به مراجعان است.

    وي خواستار حمايت ويژه شوراي اسلامي شهر و شهرداري از سامانه 137 شد و تصريح کرد: عملکرد اين مرکز ضمن بهبود فرايند هاي کاري مديريت شهري، در افزايش اعتماد و رضايتمندي مردم از شهرداري نيز بسيار کارآمد است.

    افشاري با بيان اينکه بخش عمده اي از مراجعات، تماسها و درخواستهاي  مردمي که به فرمانداري و استانداري منعکس مي شود مربوط به مديريت شهري و شهرداري است افزود : درخواستهايي که به مرکز 137 منعکس مي شود نيز بايد ضمن اولويت بندي و زمانبندي آن به مخاطبان اعلام شود تا توقعات مردم نيز تعديل شود.

    فرماندار همدان در پايان از قسمتهاي مختلف اين مرکز بازديد و تاکيد کرد : پايداري و کيفيت عملکرد اين سامانه ها با ميزان حفظ انگيزه و اهميت دادن به آن در کارکنان،کارگزاران و مديران سامانه ارتباط مستقيم دارد که لازم است براي پويايي سامانه اين اهتمام و توجه مستمر باشد.

    مدير مرکز سامانه 137 شهرداري همدان نيز گفت: شهردار همدان پس از روي کارآمدن در اولين اقدام در نشست شوراي اداري اين نهاد، خواستار راه اندازي واحد رسيدگي به شکايات شهرداري همدان (سامانه 137) به منظور خدمات رساني موفق تر و با کليد واژه مشارکت شهروندان در اداره شهر شد و با حمايت هاي شوراي اسلامي شهر همدان اين مرکز راه اندازي شد.

    محمد گلشن اظهار داشت: اين سامانه در حقيقت جايگزين مراجعات حضوري شهروندان به واحدهاي اجرايي شهري شده و شهروندان بدون مراجعه به شهرداري و در کوتاه ترين زمان ممکن به خواسته هاي شهري خود خواهند رسيد.

    وي با اشاره به آغاز بکار اين مرکز از تيرماه سالجاري بيان کرد: از زمان شروع بکار سامانه تا کنون 16 هزار تماس مردمي داشتيم که مشکل منعکس شده ثبت، پيگيري، مرتفع و راستي آزمايي شده است.

    مدير سامانه 137 شهرداري همدان افزود : 61 درصد تماسها و درخواستهاي مردمي در حوزه خدمات شهري،32 درصد در حوزه فني و عمراني، 6 درصد در حوزه حمل و نقل، 5/ . درصد در حوزه فرهنگي و 5/ . درصد شکايات را شامل مي شود.

    معاون خدمات شهري شهرداري همدان نيز گفت : سامانه 137 شهرداري همدان از سال 1397 با هدف ايجاد زمينه مشاركت شهروندان در مديريت شهري و هدايت و رفع مشكلات و معضلات شهري ازطريق مديريت غيرمستقيم مردم در شهر و دريافت ديدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رويكرد خدمات رساني مطلوب تر به شهروندان راه اندازي شده است.

    مهدي علي ضمير افزود : سامانه 137همدان با رعايت اصول شهروند مداري، مشاركت مردمي و پاسخگويي مسئولانه، به صورت شبانه روزي و در سه شيفت كاري نسبت به برقراري ارتباطي آسان و يكسان جهت جلب رضايتمندي شهروندان تلاش خوهد كرد.

    وي خاطرنشان كرد: صرفه جويي در وقت و هزينه، كاهش سفرهاي درون شهري، ترافيك و آلودگي هوا و ارتباطي آسان و شبانه روزي با شهردار همدان و اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان از جمله مزاياي استفاده از اين سامانه است.

    .

     

     

     

     

     

    عکس های مرتبط
                         
     
     ارسال به دوستان  |   | دیدگاه شما | 0 نظر   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 29
    بازگشت
     

     
        
     

    سایت استانداری همدان  |   ارتباط با ما  |   جستجو  |   RSS

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به استانداری همدان می باشد.
    استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.